lørdag 6. februar 2016

Enda et konfirmasjonskort


Jeg har dilla på konfirmasjonskort om dagen! Dermed vil jeg vises dere enda ett kort jeg har laget. Dette kortet er rosa og jentete uten at det blir for mye. Dette kortet har også pengelomme på innsiden:


............................................................................................................................................................................................................................................................................

Utstyr jeg har brukt er: 

Bazzil ark
Rosa konfirmasjon-mønsterpapir fra Panduro
Papirdesign - Hell og lykke - Lev livet 
Distress ink - Vintage photo
Spellbinders nestabilities classic scalloped cirkle lg - Dies
Spellbinders nestabilities classic scalloped ovals lg - Dies
Papirdesign - Stempel - Kjære konfirmant
Papirdesign - Stempel - Til henne
Creative expressions - selvklebelige halvperler
Sommerfugel fra panduro
Roser fra Papirdesign
Cala - liljer fra Storyteller
...................................................................................................................................................................................................................................................................................
Jeg ønsker å melde dette kortet med på følgende utfordringer:

Crafting from the heart - # 97 Anyhing goes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar