søndag 7. februar 2016

Produktiv helg!


Denne helga har virkelig vært ei produktiv helg! Jeg har fått laget ikke mindre enn 9 kort!! I tillegg har jeg opprettet ei facebook-side hvor jeg selger mine kort. Ta en titt dersom du er interessert. Selger kort jeg har laget, men tar også opp bestillinger til spesielle anledninger :) Det er bare å ta kontakt.

Kortene jeg har laget denne helgen vil bli publisert her fortløpende. Her er en liten smakebit:




Et dåpskort til en lyshåret gutt.


Utstyr brukt til dette kortet:
Bazzilark white
Papirdesign - Makromatisk blå 2
Papirdesign - Lille mirakel "Lille dåpsgutt"
Papirdesign - "10 små tær"
Stempel fra Mo manning - "Babyboy s" 
Stempel fra Papirdesign - "Prins og Prinsesse"
Dies fra la la land - Heart banner 
Spellbinders - Floral Ovals
Liquid pearls - baby blue
Promarkers


......................................................................................................................................................


Fargene jeg har brukt på stempelet er:

Hud: 
- Coral
- Sunkissed pink
- Blush
- Baby pink

Hår:
- Raw sienna
- Mustard

Klær:
- Powder blue
- Pastel blue
- Ice grey 1 
- blender

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar