søndag 31. januar 2016

Konfirmasjonskort - Gutt


Her kommer et enkelt og fint konfirmasjons kort til en gutt. Likte kortet så godt at jeg like gjerne lagde to stykk. Ett med og ett uten pengelomme.









Her er innsiden uten pengelomme


Innside med pengelomme. Her har jeg prøvd med et bankkort, men dersom pengeseddelen ikke passer så er det bare å brette den. Pengelommen kan legges ned til begge sidene. Synes min ble litt for tykk i festet, så neste gang skal jeg bare bruke ett ark ved festingen. Man lærer så lenge man lever.

.............................................................................................................................................................................................................................................................................


Mønsterark fra papirdesign
Mønsterark fra Panduro
Papirdesign - Stempel - "Kul"
Papirdesign - Stempel - "Kjære konfirmant"
Spellbinders nestabilities dies Classic circle large
Spellbinders nestabilities dies Classic scalloped circle large
Kort og godt - Dies - Tannjul
Promarkers - Powder blue


.............................................................................................................................................................................................................................................................................


Jeg ønsker å være med på følgende utfordringer:


Craftigirlzchallenges - Anything goes
Crafting from the heart - Anything goes



.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar